مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: خانم دکتر آمیبل سانچز، از متخصصان شناخته شده در حرفه روابط عمومی، پس از هشت سال عضویت در انجمن بین‌المللی روابط عمومی آمریکا (ایپرا) و نماینده کشورهای آمریکای لاتین (Latam) از سال ۲۰۱۰، به سمت رییس این انجمن در شصتمین سالگرد تاسیس آن (سال ۲۰۱۵)، انتخاب شد.

دکتر آمیبل سانچز

به گزارش کاوشگران روابط عمومی، خانم آمیبیل دارای مدرک دکترای ارتباطات و روابط عمومی و مدیر فعلی موسسه تحقیقاتی مدرسه حرفه‌ای علوم ارتباطات دانشگاه سن مارتین در شهر لیما است که یکی از دانشگاه‌های اصلی برای پرورش متخصصین در آمریکای لاتین به شمار می‌رود.

تجربات گسترده در زمینه آکادمیک، او را قادر ساخته تا با انجمن‌های متعددی در سراسر جهان به عنوان عضو هیات داوران در موضوعات مرتبط با ارتباطات، مشارکت و همکاری داشته باشد. از جمله تحقیقات و انتشارات او می‌توان بر تکامل اجتماعی روابط عمومی در پرو: بافت حرفه‌ای و علمی ارتباطات سازمانی اشاره کرد.

دکتر آمیبل این انجمن را در ژانویه سال 2015 تحویل خواهد گرفت و وظایف خود در سمت ریاست انجمن را با همکاری رییس فعلی این انجمن خانم زهرا گنگور ادامه خواهد داد.

به این ترتیب، او اولین مدیراجرایی در آمریکای لاتین خواهد بود که خود را متعهد به ترویج توسعه اخلاقی روابط عمومی در سراسر پنج قاره، نموده است.

کد خبر 253825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز