همشهری آنلاین: عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که مهلت ثبت‌نام در سومین دوره مدرسه بین‌المللی روبات‌های انسان‌نما از یک ماه گذشته آغاز شده است، گفت: دانشجویان و اساتید و صنعتگران تا ۱۵ فروردین ماه مهلت دارند در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

۱۵ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در مدرسه روبات‌های انسان‌نما

به گزارش مهر، محسن بهرامی گفت: سومین دوره مدرسه بین‌المللی روبات‌های انسان‌نما تا 28 فروردین ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که در این مدرسه آموزش‌های تئوری و عملی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی 20 سال گذشته در حوزه روباتیک رشد خوبی را داشته است، افزود: آشنایی با روبوکاپ و لیگ روبات‌های انسان‌نما، ارائه آخرین دستاوردهای روبات‌های انسان‌نما، سخنرانی اساتید ملی و بین‌المللی و آموزش عملی و تئوری از مهم‌ترین محورهای برگزاری سومین دوره مدرسه بین‌المللی روبات‌های انسان‌نما است.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که مهلت ثبت نام در سومین دوره مدرسه بین‌المللی روبات‌های انسان‌نما از یک ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: دانشجویان و اساتید و صنعتگران تا 15 فروردین ماه مهلت دارند در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: دوره اول مدرسه بین‌المللی روبات‌های انسان‌نما در قاره آمریکا و در کشور کانادا، دوره دوم این مدرسه در قاره اروپا و کشور آلمان برگزار شد و دور سوم این مدرسه در قاره آسیا و کشور ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مدرسه طی دو روز با حضور در آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نزدیک با آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی این دانشگاه در حوزه روباتیک آشنا می‌شوند.

وی با بیان این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه روبات‌های انسان نما قراردادهای صنعتی داشته است، افزود: حوزه روبات‌های انسان نما طی 5 تا 10 سال گذشته در زمینه‌های مختلف صنعتی، حضور در خانواده‌ها و اجتماع کاربرد خواهند داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه از سال 64 در حوزه روباتیک فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی انجام داده است و این امر نشان می‌دهد فعالیت‌های دانشگاه در حوزه روباتیک به سطحی از بلوغ علمی و کارایی رسیده است.

کد خبر 253287
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز