شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

شهروندان فرانسوی تقریبا پس از تمام کشورهای روی زمین موفق شدند فصل دوم سریال موفق و پربیننده «خانه پوشالی» را در خانه‌های خود روی صفحه تلویزیون تماشا کنند؛ یک درام سیاسی به کارگردانی دیوید فینچر و بازی کوین اسپیسی در نقش اصلی که حدود یک‌ماه پیش در آمریکا هم روی آنتن رفته بود.

 فرانسوی‌ها سرانجام خانه پوشالی را دیدند

 به گزارش اسکرین دیلی، فصل دوم خانه پوشالی در حالی در شبکه نت‌فلیکس آمریکا پخش شد که پیش از آن باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا از سازندگان سریال خواسته داستان را لو ندهند. این پیام در صفحه توییتر رسمی اوباما منتشر شد و واکنش بازیگران سریال را هم در پی داشت.

کیت مارا پیام رئیس‌جمهور آمریکا را «از اتفاق‌های بامزه زندگی» توصیف کرد و درباره فصل جدید سریال مورد علاقه اوباما هم گفت: 13قسمت به‌سیاهی قبل! رابین رایت همسر سابق‌شان پن دیگر بازیگر خانه پوشالی هم اوباما را رئیس‌جمهوری دانست که جنس خوب را تشخیص می‌دهد! حدود یک‌ماه پیش علاوه بر آمریکا، بینندگان شبکه نت‌فلیکس در بریتانیا و ایرلند، آمریکای لاتین، اسکاندیناوی، هلند، آلمان و چین همزمان به تماشای خانه پوشالی نشسته بودند. نت‌فلیکس در حال مذاکره با دولت فرانسه برای راه‌اندازی احتمالی این شبکه در پاییز سال آینده است.

در همین حال، دوستداران خانه پوشالی می‌توانند این سریال را از طریق شبکه معروف کانال پلوس تماشا کنند.گرچه به‌نظر می‌رسد هواداران جان‌سخت سریال چندان از این اتفاق یعنی پخش آن در فرانسه هیجان‌زده نشده‌اند. چرا که قطعا بسیاری از دوستداران خانه پوشالی در یک‌ماه اخیر هر طور شده نسخه غیرقانونی و قاچاق این مجموعه 13قسمتی را هر طور شده به‌دست آورده و دیده‌اند. آماندین اشمیت از نویسندگان هفته‌نامه نوول آبزرواتور فرانسه در این‌باره می‌گوید: همه ما در دفتر دائم درباره سریال حرف می‌زنیم و مراقبیم داستان را به کسی که آن را ندیده است، لو ندهیم.کوین اسپیسی در خانه پوشالی نقش فرانسیس جی آندروود معاون رئیس‌جمهور آمریکا را بازی می‌کند که بعدها به مقام ریاست‌جمهوری می‌رسد.

رابین رایت ایفاگر نقش کلر آندروود همسر معاون رئیس‌جمهور یا بانوی دوم است و مایکل کلی هم به نقش رئیس کارکنان دفتر معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده ظاهر شده است. مخاطبان تلویزیون ایران هم پیش از این یک سریال به نام خانه پوشالی از او دیده‌اند؛ سریالی سیاسی در 2فصل محصول سال 1990که البته فصل اول آن بسیار تماشایی‌تر بود. داستان سریال 4قسمتی خانه پوشالی در کاخ نخست‌وزیری انگلیس پس از دوران مارگارت تاچر می‌گذرد و درباره تلاش سیاستمداران این کشور برای رسیدن به قدرت است.

کد خبر 253130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز