سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسلوبودان کواچ تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری امضا کرد.

Koac

به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، پس از گذشت یک ماه مذاکره با مربیان تراز اول والیبال دنیا و بررسی رزومه و عملکرد آنها، بالاخره دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم پروجای ایتالیا به تفافق نهایی رسید و این مربی صربستانی تا المپیک 2016 برزیل با فدراسیون ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال قرارداد همکاری امضا کرد.

وی فروردین 93 به ایران سفر کرده و کار خود را آغاز می‌کند. این در حالیست که کلیه فیلم‌های مسابقات لیگ برتر توسط فدراسیون والیبال برای وی ارسال می‌گردد.

کسب مدال برنز المپیک آتلانتا 1996 و مدال طلای المپیک سیدنی 2000 از مهم‌ترین عناوین اسلوبودان کواچ در طی 22 سال دوران بازی حرفه‌ای والیبال اوست و در شش سال دوران مربیگری‌اش در لیگ ایتالیا و صربستان، چهار سال به عنوان مربی برتر لیگ شناخته شده است.

تیم پروجای ایتالیا که هم‌اکنون تحت هدایت وی قرار دارد، این هفته در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه سه بر دو مقابل ماچرتا، تیم اول جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا به پیروزی رسید و یک شنبه شب در برابر پیاچنزا، تیم دوم جدول رده‌بندی سری آ سه بر صفر مغلوب شد و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 252765
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز