آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به قطر صبح دیروز در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی ساعت ۱۷ دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

استقلال عصر دیروز برای بازی با الریان به دوحه قطر پرواز کرد.

از نکات جالب توجه تمرین دیروز، تقابل آبی پوشان با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود. بنا برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشت و بیشتر از همه با محمد قاضی شوخی می‌کرد. بنا در مورد وضعیت استقلال گفت: «به‌نظر من مدیریت امیر قلعه‌نویی باعث شده تا استقلال دوام بیاورد. هر کسی به جای او بود نمی‌توانست تیم را نگه دارد.»او تأکید کرد: «البته باید بگویم من پرسپولیسی هستم و پرسپولیسی بودن من به این خاطر است که با علی پروین بچه محل بودم. البته این پرسپولیس فعلی زیاد چنگی به دل نمی‌زند.»

غیبت نظری

استقلال در حالی دیروز راهی قطر شد که محمدمهدی نظری این سفر را از دست داد. نظری که در تمرین روز شنبه استقلال به‌شدت مصدوم شد نمی‌تواند مقابل الریان بازی کند. این بازیکن باید از زانوی خود عکس بگیرد تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌اش مشخص شود. او باید چند روز در کلینیک استقلال پای خود را درمان کند و به‌احتمال زیاد برای بازی با الجزیره امارات که ۲۷ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مشکلی ندارد.آندرانیک تیموریان هم دیگر غایب استقلال خواهد بود. در ضمن حضور بیگ‌زاده در این بازی هم تقریبا قطعی است.

حمله به منتقدان

سرمربی استقلال دیروز در پایان تمرین به منتقدان تیمش حمله کرد. او که معمولا علاقه خاصی به مقایسه فوتبال ایران و اروپا دارد به خبرنگاران گفت: «بارسلونا مقابل تیم ته جدولی شکست می‌خورد اما وقتی ما مقابل ملوان باختیم، چه سر و صدایی که راه انداختند. کسی فکر نمی‌کرد بارسلونا شکست بخورد. من حتی نیمه دوم این بازی را دیدم و آنها نتوانستند یک موقعیت هم ایجاد کنند. شما میلان با این عظمت را ببینید و یا منچستر که فقط یک نفر از آنها رفته است. مثل ما نبوده که بازیکنانش مصدوم یا جدا شوند یا با مشکلات مالی روبه‌رو باشد. منچستریونایتد همه ارکان خود را دارد، فقط یک فرد از آنها جدا شده است آن وقت ببینید کجای جدول قرار دارد. اگر یک نفر جای من بود و این تیم با چنین وضعیتی را در این جایگاه نگاه می‌داشت برخی از این قلم به دستان مجسمه‌اش را می‌ساختند.»

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا نگران داوری دیدار مقابل الریان نیست، تأکید کرد: «هر وقت با تیم عربی یا داور عربی بازی می‌کنیم به مشکل می‌خوریم. فدراسیون باید به این مسئله رسیدگی کند. آسیا قاره بزرگی است و فقط برای عرب‌ها نیست. »

تیموریان جواب داد

حرف‌های سیاوش اکبرپور در روزهای اخیر حاشیه‌هایی را برای استقلال به‌وجود آورد، این در حالی است که می‌گویند او در فهرست فصل بعد استقلال جایی ندارد و این موضوع یکی از دلایلی است که در این چند روز باعث ناراحتی اکبرپور شده است. دیروز اما آندرانیک تیموریان درخصوص مصاحبه تند اکبرپور و اینکه برخی معتقدند قسمتی از حرف‌های مهاجم آبی‌ها در مورد او بود، گفت: «بازیکنان از راه فوتبال پول در می‌آورند و این یک چیز ساده و مشخص است. اکبرپور یا بازیکن دیگر استقلال حق دارند به‌خاطر مسائل مالی ناراحت باشند. من هم مشکل مالی داشتم و خیلی هم صبر کردم، در نهایت قسمتی از آن حل شد و این حق طبیعی یک بازیکن است که دنبال حق و حقوقش باشد. نمی‌دانم چرا هر بازیکنی دنبال حق خودش است گاهی اوقات مورد مواخذه قرار می‌گیرد و آدم بدی می‌شود.» تیموریان در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: «هفت هشت بازیکن استقلال نزدیک 70درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کردند. البته این حق طبیعی آنهاست و بازیکنان دیگر هم باید حق و حقوق خود را بگیرند. من مشکلی بابت حرف‌های اکبرپور ندارم و او هم ناراحت بوده است. فقط امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان استقلال برطرف شده تا تمامی‌‌ ‌تمرکز بازیکنان ما روی مسائل فنی باشد. در ضمن باید بگویم من چیزی اضافه‌تر از حق‌و‌حقوق خودم از باشگاه نخواستم.»

کد خبر 252602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز