شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۷
۰ نفر

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در دومین روز اکران رسمی خود در ۲۰سینمای تهران رقمی بین ۶۰ تا ۶۵ میلیون تومان فروخت تا مجموع فروش آن در سینماهای پایتخت از مرز ۱۵۰میلیون تومان بگذرد.

سینما - فیلم معراجی ها

اگر میانگین قیمت بلیت سینما را در تهران 5 هزار تومان درنظر بگیریم، معراجی‌ها روز پنجشنبه بیش از 10هزار نفر و تا صبح جمعه 30هزار نفر فقط در تهران تماشاگر داشته است. به گزارش همشهری، اکران رسمی پنجمین فیلم ده‌نمکی در تهران از روز چهارشنبه با 20سینما آغاز شد و تعداد سینماهای نمایش‌دهنده معراجی‌ها از عصر روز جمعه به 30سالن افزایش یافت. اکران فیلم در شهرستان‌ها هم از روز پنجشنبه آغاز شده و به‌تدریج در بیش از 50سینمای خارج از تهران روی پرده می‌رود.

معراجی‌ها روز پنجشنبه در شرایطی به یک فروش بسیار خوب دست یافت که تا پیش از این از اسفند به‌عنوان فصل مرده اکران یادمی‌شد. این فیلم در سینما آزادی بیش از 15/5میلیون تومان فروخت، فروش آن در سینما شکوفه به 5/5میلیون تومان رسید، در پردیس زندگی کمی بیش از 8میلیون تومان درآمد داشت، در سینمای سرگروه قدس به فروش 4/5میلیون تومانی قناعت کرد و مخاطبان سینما فرهنگ 7میلیون تومان برای تماشای فیلم ده‌نمکی هزینه خریدن بلیت کردند. خبرها حکایت از آن دارند که معراجی‌ها شامگاه پنجشنبه 8 اسفندماه در سینما آزادی به نوبت نمایش فوق‌العاده رسید. پنجمین فیلم ده‌نمکی در مقام کارگردان پس از سه‌گانه اخراجی‌ها و رسوایی، داستانی جنگی دارد و ماجرای سفر یک پدر به خط‌مقدم جبهه برای یافتن فرزندش را روایت می‌کند. اکبر عبدی، مهران رجبی، پندار اکبری، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا و اصغر نقی‌زاده از بازیگران معراجی‌ها هستند.

 

کد خبر 251350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز