همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون قایقرانی که چند روزی است از سوی مجمع به این عنوان رسیده است، به خاطر حضور در شورای شهر تهران از ریاست فدراسیون قایقرانی کناره‌گیری کرد.

به گزارش مهر، احمد دنیامالی که طی روزهای گذشته صحبت‌هایی در مورد استعفایش از شورای شهر و حضور در فدراسیون قایقرانی مطرح شده بود، پس از آنکه نشستی با وزیر ورزش و جوانان داشت از ریاست فدراسیون قایقرانی کناره‌گیری کرد و قرار است بزودی سرپرست جدیدی برای این فدراسیون انتخاب و معرفی شود.

دنیامالی بعدازظهر چهارشنبه 30 بهمن ماه به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت و پس از گفت‌وگویی که بین آنها صورت گرفت، وی از ریاست فدراسیون قایقرانی کناره‌گیری کرد. در این نشست گودرزی به دنیامالی پیشنهاد داد تا به عنوان مشاور وی فعالیت کند که رئیس مستعفی پاسخ مشخصی به پیشنهاد وزیر نداد.

قرار است بزودی از سوی وزارت ورزش و جوانان یک نفر به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی انتخاب شود تا کارها را پیگیری کند.

بر طبق این گزارش، احمد دنیا مالی با تایید خبر باز پس گرفتن استعفایش از شورای شهر تهران گفت: به دلیل احترام به رای مردم تهران از تصمیم خود مبنی بر کناره‌گیری از عضویت در شواری شهر منصرف شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کناره‌گیری وی از ریاست فدارسیون قایقرانی مشکل بین‌المللی برای ایران به وجود نمی‌آورد، گفت: مشکلی ایجاد نخواهد شد و من همچنان در کنار این فدراسیون خواهم ماند و به شکلی دیگر به فدراسیون قایقرانی کمک خواهم کرد.

کد خبر 250318
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز