همشهری آنلاین: استقلال تهران با کسب تساوی مقابل ذوب‌آهن جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.

استقلال ذوب آهن

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران که در بازی پیشین خود توانسته بود با یک گل از سد ذوب‌آهن بگذرد، این بار در ورزشگاهی خالی از تماشاگر میزبان این تیم بود.

استقلال این بازی را به مانند بازی گذشته شروع کرد و بیشتر اوقات توپ را در وسط زمین به گردش درمی‌آورد اما ذوب‌آهن که در آن بازی نتواسته بود از پنالتی‌اش استفاده کرده و شکست خورده بود بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد.

شاگردان تقوی در این بازی ترتری نسبی به استقلال داشتند و بارها روی دروازه‌ آبی‌پوشان پایتخت خطر ساز شدند اما تنها یک بار در دقیقه 24 محسن بیاتی‌نیا توانست گل‌زنی کند.

ذوبی‌ها گویی تمایلی به برد ندارند و به قعر نشینی عادت کرده‌اند. بازیکنان این تیم چند بار موقعیت‌های عالی گل‌زنی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 85 و در معدود دفعاتی که استقلال توانست حمله کند، عمران‌زاده ناجی تیم‌اش شد تا امیر قلعه‌نویی همچنان به صدرنشینی تیم‌اش افتخار کند.

league

در دیگر بازی‌های یک‌شنبه 6 بهمن، صبای قم با سه گل از سد داماش گذشت. سپاهان نیز 3 بر یک استقلال خوزستان را شکست داد. راه‌آهن توانست با یک گل از سد فجر سپاسی بگذرد و نفت تهران با همین نتیجه پیروز بازی با مس کرمان بود.

با این نتایج استقلال و فولاد خوزستان با 46 امتیاز در صدر نشستند. نفت با 44 امتیاز در مکان سوم قرار دارد. سپاهان که این روزها خود را پیدا کرده با یک امتیاز کمتر در رده چهارم  قرار دارد و پرسپولیس بحرا‌ن‌زده با 41 امتیاز پنجم است.

کد خبر 247239
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز