همشهری آنلاین:

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلان گروه روان شناسی پژوهشگاه، هدف از برگزاری این نشست علمی ارائه تصویری منسجم و دقیق از روان شناسی در قرآن است که توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد کاویانی استادیار گروه روان شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه خواهد شد.

مراد از روان شناسی قرآنی، ضرورت روان شناسی قرآنی، اهداف نظری روان شناسی قرآنی، اهداف کاربردی روان شناسی قرآنی، روش در روان شناسی قرآنی، جایگاه روان شناسی قرآنی درمیان علوم، پیش فرض‌های روان شناسی قرآنی، موضوعات روان شناختی قرآنی و مفاهیم اساسی روان شناسی قرآنی از جمله محورهای مهمی است که سخنران این نشست قصد دارد بدانها بپردازد.

دکتر کاویانی سعی دارد در این نشست علمی به منظور کاستن از انتزاعی و کلی بودن مباحث، موضوعات فوق را در بافت یکی از فصول روان شناسی همانند رشد، انگیزش، احساس و ادراک و... با ذکر مثال و شاهد بیان کند.

نشست یاد شده با دبیری حجت الاسلام و المسلمین سالاری فر عضو هیئت علمی گروه روان شناسی در روز چهارشنبه 18 دی از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پردیسان بلوار دانشگاه برگزار می شود و شرکت علاقه مندان در آن آزاد است.

کد خبر 245134
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز