همشهری آنلاین: دانشگاه صنعتی شریف برای جلب مشارکت فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در زمینه اجرای طرح توسعه دانشگاه صنعتی شریف، همایشی با حضور فارغ‌التحصیلان دوره‌های اول تا پنجم این دانشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه صنعتی شریف، برنامه هم‌اندیشی و مشارکت در طرح احداث پردیس پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف (طرح توسعه دانشگاه صنعتی شریف) با حضور مسئولان و جمعی از فارغ‌التحصیلان دوره‌‎های اول تا پنجم این دانشگاه سوم بهمن ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این همایش با شعار «ما فردا را می‌سازیم» با حضور دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در تیر ماه 92 در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از توقف طرح توسعه دانشگاه صنعتی شریف خبر داده و گفته بود: تملیک طرح توسعه دانشگاه در محدوده آزادی به بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. بخش عمده‌ای از زمین‌هایی که در طرح توسعه دانشگاه قرار داشت تملیک شده و بخشی دیگر به علت عدم تخصیص اعتبار از سوی دولت همچنان راکد باقی مانده است.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی شریف، با وجود این مسایل دانشگاه صنعتی شریف از محل درآمد اختصاصی، سیستم مشارکتی، کمک از خیرین، واقفین و روش‌های مختلف دیگر سعی دارد به تدریج تملیک این زمین‌ها را انجام دهد.

کد خبر 244326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز