همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در نخستین سفر کاری خود به همدان افزود: ساخت سه هزار و ۵۰۰ طرح ورزشی در دولت گذشته آغاز شد که به اتمام نرسید و برای تکمیل آنها به این میزان اعتبار نیاز است.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، وی گفت: اعتبار وزارت ورزش و جوانان 6 هزار میلیارد ریال است که فقط 20 تا 30 درصد آن تخصیص داده خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه ورزش با جذابیتی که دارد ممکن است بر سر موضوع جوانان سایه بندازد ، گفت: در حوزه جوانان ، یک سازمان به تنهایی قادر به پیشبرد امور نخواهد بود و مشکلات عدیده این حوزه را رفع نخواهد کرد.

گودرزی افزود : 23 موسسه و وزارتخانه باید به جوانان خدمات ارائه کنند و فقط یک وزارتخانه نمی تواند مسائل جوانان را در حوزه های ازدواج ، ناهنجاری اجتماعی و اعتیاد که جوانان ما را تهدید می کند ، حل کند.

وی با تأکید بر اینکه بانک ها باید پرداخت وام ازدواج به جوانان را تقبل و از آنان حمایت کنند ،گفت : در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان باید کار ستادی با سازماندهی نیروهای مختلف انجام و از آن جا برای حل مشکلات در بخش های مختلف تدابیر لازم اتخاذ شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت : جوانان باید نخستین اولویت رویکردهای دولت باشند ، البته امروز با مشکلات اعتباری مواجه هستیم و امیدواریم در آینده با راه گشایی در این حوزه اقدامات مناسب را انجام دهیم.

کد خبر 240459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز