سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فرانسه با برتری ۳ بر ۲ برابر اوکراین در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان سی‌امین تیم به جام جهانی برزیل صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانسه و اوکراین در دیداری بسیار حساس در استادوفرانس به مصافهم رفتند . در حالی که پیش‌بینی می‌شد فرانسه بازی ستختی را در پیش روی داشته باشد این تیم تقریبا زود به گل رسید . مامادو ساکو مدافع پیش‌تاخته موفق شد دروازه اوکراین را باز کند تا فرانسوی ها را به برگشت امیدوار کند. ساکو در دقیقه 22 این گل را به ثمر رساند. 12 دقیقه بعد کریم بنزما که این روز‌ها انتقادات زیادی از بازی او در تیم فرانسه می‌شد موفق شد منتقدانش را به سکوت فراخواند و گل حیاتی فرانسه را به ثمر رساند تا تمام کشور فرانسه نفس راحتی بکشد.

اما از اینجا به بعد همه چیز برابر شد . در حالی که در تمام ورزشگاه ها تقریبا تیم‌های صعود کننده یا مشخص شدند یا تقریبا مشخص شده اند بازی در استادوفرانس به اوج حساسیت رسیده است. هر دو تیم 45 دقیقه فرصت دارند تا با گلزنی راهی جام جهانی شوند. اوضاع برای اوکراین خوب پیش نمی‌رود. مدافع این تیم در دقیقه 47 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج می‌شود تا اوکراینی‌ها 10 نفره به بازی بپردازند.

فرانسه در دقیقه 72 رستگار شد. گل به خودی اوله گوسو باعث شد تا هواداران فرانسه سر از پای نشناسند و خیلی زود جشن صعود راه بیندازند. فرانسه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی موفق شد با برتری 3 بر صفر در این دیدار و 3 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به جام جهانی صعود کند.

کد خبر 239404

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز