همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دو حادثه قتل دادستان زابل و معاون وزیر صنعت و معدن گفت: هیچکدام از قتل‌های اخیر سیاسی و امنیتی نبوده است و پلیس در این رابطه به سرنخ‌های خوبی رسیده است.

ایسنا نوشت: سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم عزادارای در حسینه اعظم زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پلیس با جدیت پیگیر پرونده قتل‌های چند روز گذشته است، اظهار کرد: در رابطه با قتل دادستان زابل باید عنوان کرد که این جنایت مربوط به یکی از پرونده‌های در دست بررسی دادستان زابل بوده و و جنبه سیاسی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ادعای گروه جیش‌العدل مبنی بر قتل دادستان زابل صحت ندارد، افزود: سرنخ‌های خوبی در اختیار پلیس قرار دارد و در این رابطه چند نفر دستگیر شدند که همه این افراد ایرانی هستند و در بین آنها هیچ فرد غیربومی وجود ندارد.

وی با اشاره به پرونده قتل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند نیز یادآور شد: این دو قتل نیز هیچ کدام جنبه سیاسی و امنیتی ندارند و سرنخ‌های قابل قبولی در این رابطه به دست آمده است که امیدواریم بزودی اطلاعات بیشتری در اختیار مردم قرار دهیم.

سردار رادان در بخش دیگری به ضرورت اجرای طرح انسداد مرزهای کشور به ویژه در منطقه شرق اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبار برای اجرای این طرح عظیم سرمایه گذاری برای ارتقای امنیت کشور است چرا که با مسدود شدن مرزها از گسترش قاچاق کالا و مواد مخدر جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت و مجلس با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به پلیس در افزایش ضریب امنیت کشور کمک کند.

کد خبر 238664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز