همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از برخی محدودیت های ترافیکی در محورهای پرتردد کشور در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

ترافیک

سردار سرتیپ موسی امیری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: پلیس برای سهولت هرچه بیشتر برگزاری مراسم عزاداری تدابیر ترافیکی پیش بینی و به استان ها ی کشور ابلاغ کرده است.

وی گفت: در این روزها معمولا سفرهای کوتاه بین شهری برای شرکت در مراسم عزاداری شهرهای زیارتی ، کلان شهرها به ویژه در شهرهای شمالی نزدیک به 8 درصد افزایش می یابد.

سردار امیری افزود: محدودیت های ترافیکی از امروز در محورهای شمالی مانند هراز ، چالوس و فیروزکوه به سمت تهران اعمال شده است.

وی گفت: از امروز همچنین تردد خودروهای سنگین و موتور سیکلت در محورهای شمالی کشور محدود شد.

سردار امیری افزود: این محدودیت ها در دور برگشت با توجه به تراکم ترافیک افزایش می یابد.

وی درباره محدودیت ها در محورهای شهرهای زیارتی و کلان شهرها گفت: معمولا محورهای منتهی به این شهرها پاسخگوی ترافیک است و به محدودیت های خاص ترافیکی نیاز ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره محدودیت های ترافیکی درون شهری هم افزود: در همه شهرها با هیئت های عزاداری هماهنگی لازم شده است.

سردار امیری گفت: در همه شهرها ، مسیرهای حرکت هیئت های عزاداری ، مشخص و درباره محدودیت های ترافیکی مقطعی هم از طریق رسانه های محلی اطلاع رسانی می شود تا مردم به راحتی عزاداری کنند.

کد خبر 238627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز