مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
۰ نفر

معاون مالی و اداری شهرداری تهران از ارائه متمم بودجه شهرداری تهران به شورای شهر خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه شهرداری تهران موفق شد در همه کدهای فعال خود، بیش از پیش بینی درآمد اخذ کند، متمم بودجه را به شورای شهر ارائه داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، حسین محمد پورزرندی با اشاره به ارائه متمم بودجه شهرداری تهران به شورای شهر گفت: با توجه به اینکه شهرداری تهران در همه کدهای فعال درآمدی خود توانست بیش از پیش بینی درآمد کسب کند، امروز متمم بودجه به شورای شهر ارائه می‌شود.

وی افزود: سال گذشته بودجه‌ای که شهرداری تهران به شورا ارائه داد ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود اما اعضای شورای شهر معتقد بودند به دلیل فضای انتخاباتی، شهرداری نمی‌تواند این میزان را محقق کند و به همین دلیل بودجه پیشنهادی را به ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کاهش دادند.

معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: با وجود فضایی که به دلیل انتخابات وجود داشت، شهرداری موفق شد بیش از سقف پیشنهادی بودجه، درآمد اخذ کند و از این رو، امروز متمم بودجه به شورای شهر ارائه می‌شود.

پورزرندی در ادامه اظهار کرد: شهرداری تهران دارای ۱۲۲ کد درآمدی است که موفق شد در همه کدهای فعال مانند ارزش افزوده، مشارکت‌ها و غیره افزایش درآمد داشته باشد و امیدواریم این روند در ادامه نیز وجود داشته باشد.

 

کد خبر 238303
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز