شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۲
۰ نفر

هادی ساعی، قهرمان تکواندو درباره نخستین حضور سینمایی‌اش در فیلم «مرواریدهای خلیج‌فارس» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی گفت:

هادی ساعی فرمانده تکاوران دریایی شد

در گذشته بارها و بارها به من پیشنهاد بازی در فیلم‌های مختلف سینمایی شده بود، اما حضور در سینما را نمی‌پذیرفتم ولی فیلمنامه مرواریدهای خلیج‌فارس براساس یک داستان واقعی نوشته شده که در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد و همین امر باعث شد این پیشنهاد را بپذیرم.

وی با اشاره به اینکه حضورش در این فیلم به درخواست مؤسسه شاهد بوده، ادامه داد: بعد از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، فیلم‌های بسیاری در این زمینه ساخته شد اما درباره رشادت‌های نیروی دریایی ارتش کمتر فیلم حرفه‌ای ساخته شده و مرواریدهای خلیج‌فارس را می‌توان نخستین فیلم سینمایی درباره نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست؛ به‌خصوص اینکه این فیلم به جنگ 60روزه نیروی دریایی در اوایل جنگ اشاره می‌کند.

این فیلم می‌تواند تجلیلی کوچک از رشادت‌ها و جانفشانی‌های نیروی دریایی در طول 8سال دفاع‌مقدس باشد. برنده مدال طلای المپیک درباره نقش خود توضیح داد: من در این فیلم سینمایی نقش یک تکاور نیروی دریایی ارتش را بازی می‌کنم. این فرد فعالیت‌های رزمی بسیاری در فیلم دارد به همین دلیل نیازمند فردی بودند که بتواند در این زمینه کار کند و به این خاطر پیشنهاد بازی در این فیلم سینمایی به من شد. وی درباره حضور ورزشکاران در سینما و تلویزیون و استقبال مردم از حضور آنها گفت: سریال پژمان بازخورد خوبی در جامعه داشت اما هنوز کار من پخش نشده که بدانم مردم چه برخوردی خواهند کرد. من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم مردم را راضی نگه دارم. مردم دوست دارند ورزشکاران مورد علاقه خود را جدا از فضای ورزش، در حوزه‌های دیگر ببینند؛ به‌خصوص اگر این حوزه سینما یا تلویزیون باشد.

امین حیایی در نقش ناخدا محمدی ناخدای ناوشکن جوشن، هادی ساعی در نقش هادی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش و افسانه بایگان در نقش زهرا همسر ناخدا محمدی از بازیگران اصلی مروارید‌های خلیج‌فارس هستند.

کد خبر 238073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز