همشهری آنلاین: از سوی بنیاد ملی نخبگان آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات دانشجویی برای برگزیدگان کنکور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال ۹۱ و ۹۲ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان آخرین مهلت جهت ارائه درخواست بهره مندی از تسهیلات دانشجویی (کمک هزینه تحصیلی) پایان مهر‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

در این راستا کلیه برگزیدگان کنکور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال 91 دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کل کشور می‌توانند تا پایان مهرماه جاری نسبت به اتمام فرآیند تشکیل پرونده و شروع فرآیند کمک هزینه تحصیلی در سامانه ثریا اقدام کنند.

آخرین مهلت برای بهره مندی از تسهیلات دانشجویی (کمک هزینه تحصیلی) برگزیدگان کنکور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال 92 دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کل کشور نیز پایان آبان‌ ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

جهت بهره مندی از تسهیلات سال اول در خصوص افرادی که تا کنون از این تسهیلات بهره مند نشده‌اند، در صورت ارائه درخواست در مدت زمان اعلام شده تصمیم گیری خواهد شد. طبق اعلام بنیاد ملی نخبگان این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.

 

کد خبر 235841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز