همشهری آنلاین: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در عصر روز سه شنبه ۲۳ مهرماه در بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه و امامزاده کشور خبرداد.

pray

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان روز نهم ذی الحجه، روز عرفه از اعیاد عظیمه است اگرچه به اسم عید نامیده نشده است، روزى است که حق تعالى بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های جُود و احسان خود را براى ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر، رانده‎تر و خشمناک‎ترین اوقات را خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای بصیرت افزایی مردم و تقویت روحیه بندگی و ارتباط با خدا مراسم پرفیض دعای عرفه را امسال در بیش از 2 هزار امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور که خود پایگاه امید، آرامش، نشاط معنوی و مناجات واقعی مومنین هستند، با همکاری هیات امنا بقاع، خدام و مومنین برگزار خواهد کرد.

بهره گیری از سخنرانی سخنرانان مذهبی و مدیحه سرایی هایی ولایی به منظور پربار تر کردن و تقویت روحیه معنوی جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این روز در بقاع متبرکه و امامزادگان است و در بقاع متبرکه امامزادگان شاخص سراسر کشور، این مراسم پرفیض معنوی بصورت زنده و مستقیم از شبکه های استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 235075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز