همشهری آنلاین: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه پروژه بزرگراه طبقاتی صدر از لحاظ سرعت و کیفیت استثنایی است و قطعا مباحث ایمنی بر سرعت اجرای آن اولویت داشته است، از بهره برداری آزمایشی فاز اول این پروژه همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی شریفی در بازدید از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر با تاکید بر اینکه در این پروژه قطعا مباحث ایمنی بر سرعت اجرای آن مقدم بوده است، گفت: همه تلاش دست اندرکاران این پروژه این بود که کار با استانداردهای جهانی ساخته شود که این اتفاق افتاد و سرعت و کیفیت اجرای پروژه نیز استثنایی بود.

وی افزود: از نکات مهم پروزه بزرگراه طبقاتی صدر، احداث این پروژه توسط کارگران و مهندسان ایرانی که ۱۰۰ درصد کار به صورت بومی انجام شد و آنچه که در زمینه انتقال تکنولوژی نیز صورت گرفت، امروز به شکل دانش بومی تبدیل شده است و می‌توان در سراسر کشور از آن استفاده کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در طول اجرای این پروژه، فشار کار برروی مجموعه اجرایی زیاد بوده است و با اشاره به مشکلات مختلف در حین اجرای آن اظهار کرد: بنا بر تدبیر شهردار تهران، فاز اول پروژه بزرگراه طبقاتی صدر به صورت آزمایشی تا مسیر قیطریه، عید غدیر آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

شریفی تصریح کرد: همه مجموعه شهرداری باید دست به دست هم دهند تا اقدامات باقی مانده نیز به اتمام برسد تا در اواخر پاییز و یا اوایل زمستان این پروژه به بهره برداری نهایی برسد.

کد خبر 234222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز