یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

در هفتمین همایش پزشکان عمومی سراسر کشور که به منظور ارتقای سطح علمی پزشکان و ارایه تازه ترین تحقیقات و یافته های دانش پزشکی و آخرین متدهای تشخیصی و درمانی طراحی شده جدیدترین روش های درمانی بیماری های شایع به پزشکان ارایه می شود.

بزرگترین همایش پزشکی کشور توسط سازمان نظام پزشکی با حضور صدها تن از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی و با شرکت هزاران نفر از پزشکان سراسر کشور در قالب برگزاری بیش از 80 سمینار و کارگاه کوتاه مدت حرفه ای از روز 24 خرداد ماه سال جاری به مدت 5  روز در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران محمدرضا نوروزی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی کشور طی گفت وگویی اعلام کرد:« در هفتمین همایش پزشکان عمومی سراسر کشور که به منظور ارتقای سطح علمی پزشکان و ارایه تازه ترین تحقیقات و یافته های دانش پزشکی و آخرین متدهای تشخیصی و درمانی به همکاران پزشک، طراحی شده، طی 5 روز بالغ بر 80 برنامه آموزش مداوم جامعه پزشکی در قالب کارگاه های کوتاه مدت حرفه ای در موضوعات متنوعی چون قلب و عروق، اطفال، جراحی، فوریت ها، طب ورزش، گوش و حلق و بینی، غدد، گوارش، بیماری های مغز و اعصاب و... برگزار می گردد.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن کلیه پزشکان موظفند همه ساله در برنامه های آموزش مداوم پزشکی شرکت نمایند، اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده بین معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پزشکان در صورت شرکت در سمینارها و کارگاه های آموزشی این همایش و بهره برداری از مطالب و موضوعات مطرح شده، گواهی نامه امتیاز مدون آموزش مداوم دریافت می دارند که به این ترتیب مشکل بسیاری از پزشکان جهت تمدید پروانه های مطب در سال جاری حل خواهد شد.
دکتر نوروزی افزود: در این همایش آخرین دستاوردهای پزشکی و روش های درمانی جدید بیماری های شایع کشور به پزشکان عمومی شهرستان های مختلف کشور آموزش داده خواهد شد و پروتکل های رسمی درمان بیماری ها ارایه خواهد شد.

کد خبر 234

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز