همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال کشورمان با شکست مصر در دیدار نهایی به مدال طلای رقابت‌ها دست یافت.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی مسابقات والیبال سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عصر روز دوشبنه (8 مهر) در اندونزی برگزار شد که تیم کشورمان به مصاف مصر رفت.

شاگردان حسین معدنی در این دیدار سنگین و پایاپای سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند تا بیست و دومین مدال طلای ایران در این بازی‌ها از آن خود کنند.

ملی‌پوشان ایران در ست نخست این بازی رقابت بسیار نزدیکی با مصر داشتند که تا امتیاز 30 ادامه داشت و در نهایت ایران 30 بر 28 به پیروزی رسید.

در ست دوم تیم ایران تا امتیاز 11 بر 5 بسیار خوب کار کرد و از حریف جلو بود، اما از این امتیاز مصر تغییر تاکتیک داد. بازیکنان ما نیز چند اشتباه داشتند که در نهایت مصر این ست را 27 بر 25 به سود خود خاتمه داد تا دو تیم یک بر یک در بازی حساس فینال مساوی شوند.

ست سوم اشتباهات بازیکنان ایران به مراتب کمتر بود و ملی‌پوشان کشورمان اجازه ندادند که بازی به امتیازهای حساس پایانی ست برسد و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند و دو بر یک از این تیم جلو افتادند.

تیم ملی والیبال ب ایران اقتدار خود در این رقابت‌ها در ست چهارم با امتیاز 25 بر 16 به حریف دیکته کرد تا در نهایت مصر را سه بر یک شکست داده و برای دومین بار عنوان قهرمانی مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کند.

در دیدار رده‌بندی نیز ترکیه سه بر دو اندونزی میزبان را شکست داد و مقام سوم را از آن خود کرد.

مسابقات والیبال در دو دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (دوره اول و سوم) برگزار شده که والیبال ایران در هر دو دوره قهرمان شده است.

کد خبر 233295
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز