دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران از سمت خود استعفا کرده است.

مدیر هنری

به گزارش فارس،‌ بر اساس شنیده‌های موثق،‌ احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران طی روزهای اخیر از سمت خود استعفا کرده است که به نظر می‌رسد این اقدام به دنبال اختلاف نظرهای رئیس موزه هنرهای معاصر تهران و سیاست‌های جدید معاونت هنری وزارت ارشاد باشد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد احتمال تغییر و جابه جایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران به یقین رسیده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که احکام مدیران بخش‌های مختلف معاونت هنری آماده شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

احسان آقایی دارای کارشناسی ارشد جامعه شناسی است که خردادماه سال گذشته از سوی اصغر امیرنیا مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران انتخاب شد.

آقایی پیش از آن در دوره مدیریت محمود شالویی بر مرکز هنرهای تجسمی،‌ معاون موزه هنرهای معاصر تهران بود.

آقایی همچنین ریاست هنرستان موسیقی، سردبیر نشریه آموزش هنر، پژوهشگر برگزیده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سال 1383 و مدیریت اجرایی نمایشگاه‌های بسیاری از جمله روزنه ای به رنگ، پیشگامان هنر نوگرای ایران، جلوه‌هایی از آثار هنرمندان بزرگ جهان، باغ ایرانی در دوازدهمین بی ینال معماری ونیز، بخش تجسمی نمایشگاه هنرهای اسلامی در مونیخ، نمایشگاه جشن جهانی نوروز را برعهده داشته است.

کد خبر 233138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز