همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سازمان بسیج ساخت ۲ هزار سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: امروز امنیت انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد.

به گزارش تسنیم ، سردار سرلشکر محمد علی جعفری عصر امروز در مراسم افتتاح وزرشگاه پایگاه مقاومت المهدی زردنجان جی اصفهان با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های ملت ایران بسیار چشمگیر است، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی بوده و بسیجیان پاسداران واقعی انقلاب هستند.

وی افزود: راه و تفکر، زیست و مجاهدت بسیجی همراه راه انقلاب اسلامی است و همواره در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی نیز کاربرد گسترده دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و پایداری و استقامت خانواده ایثارگران و شهیدان، انقلاب اسلامی در وضعیت خوبی قرار دارد.

امروز امنیت انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد

وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد، تصریح کرد: این در حالی است که دشمنان ایران اسلامی برای مخدوش کردن امنیت و ایجاد مشکلات امنیتی برنامه‌ها و نقشه‌های شومی کشیدند که به لطف خدا در هیچ بخشی موفقیتی حاصل نکردند.

سردار جعفری گفت: بسیج در این زمینه نقش موثری دارد و مسئولان و مردمی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند بدانند بسیج ارزش پایدار این مملکت است.

ساخت 2000 سالن ورزشی در دستور کار بسیج مستضعفین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سازمان بسیج ساخت 2 هزار سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: برنامه‌های ورزشی بسیج اهمیت زیادی دارد، ساخت سوله‌های ورزشی و چند منظوره، بخشی از آن محسوب می‌شود و این مسئله در اصفهان به خوبی اجرا شده است بنابراین نیاز است همت کنیم و دست به دست هم دهیم تا کانون جوشان انقلاب اسلامی را گرم نگه داریم.

به گفته سردار جعفری از میزان 2 هزار سالن ورزشی، احداث 300 سالن ورزشی سهم سپاه اصفهان است.

کد خبر 232578
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز