ماموران پلیس برای دستگیری سرکرده باند توزیع شیشه در شرق پایتخت در لباس رفتگران ظاهر شدند.

 درپی اعلام چند مورد گزارش درخصوص پخش عمده شیشه در منطقه محدوده شرق تهران معاونت عملیات تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. ماموران پس از چندین روز فعالیت اطلاعاتی دریافتند که این افراد با ایجاد پاتوق در چند نقطه اقدام به توزیع و خرید و فروش مواد‌مخدر شیشه به‌صورت عمده می‌کنند. با این اطلاعات مأموران عملیات خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند که برای به دام انداختن آنها یکی از مأموران خود را خریدار مواد جا زد تا بتواند وارد شبکه شود.

این مأمور وظیفه شناس پس از جلب اعتماد قاچاقچیان، توانست با یک قرار صوری برای خرید 5کیلوگرم شیشه، سرکرده باند را به یک خانه نیمه کاره در خیابان زمزم بکشاند. این درحالی بود که مأموران عملیات با لباس نارنجی شهرداری در اطراف ساختمان در کمین این سرکرده نشسته بودند. سرانجام با حضور متهم در ساختمان نیمه کاره، مأموران وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

از داخل کیسه برنج همراه این مرد 5کیلوگرم مواد‌مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد. در ادامه مأموران به یکی از پاتوق‌های اصلی این باند اعزام شدند و بعد از دستگیری یکی از اعضای این شبکه توانستند از خانه وی بیش از یک کیلو و 700گرم مواد‌مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

کد خبر 228678
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز