چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

مدیرعامل بانک مسکن با تأکید بر اینکه سیاست‌های ما در راستای پرداخت خط اعتباری مصوب مسکن مهر هیچ تغییری نمی‌کند و جای نگرانی وجود ندارد، تأکید کرد: پیشنهاد رهن ثانویه را به بانک مرکزی داده‌ایم و هنوز با آن موافقت نشده است.

مسکن مهر

به گزارش ایسنا، قدرت‌الله شریفی با بیان اینکه مردم هیچ نگرانی نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن مهر نداشته باشند، تصریح کرد: 820هزار واحد به مرحله فروش اقساطی رسیده‌اند. شریفی در پاسخ به اینکه آیا بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن مهر از سوی مردم به خوبی انجام می‌شود، گفت: در بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم برای حفظ تنها دارایی خود اقدام به پرداخت اقساط می‌کنند و معوقات موجود مربوط به افرادی است که چند قسط را با هم پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل بانک مسکن درباره 20ساله شدن زمان پرداخت اقساط مسکن مهر گفت: این امتیاز برای پروژه‌هایی قابل اجراست که هنوز به مرحله فروش اقساطی نرسیده‌اند و در مرحله مشارکت قرار دارند اما به‌دنبال اجرای سازوکاری هستیم تا برای افرادی که واحد خود را فروش اقساطی کرده‌اند و بازپرداخت تسهیلاتشان 15ساله است امکانی را فراهم کنیم که بتوانند اقساط تسهیلات را طی 20سال پرداخت کنند که البته این امر به تمایل متقاضیان بستگی دارد.

کد خبر 228079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز