پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان هشدار داد ، پاهای متجاوزان به خاک مان را قطع خواهیم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سید حسن نصرالله در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: اخیرا در چند نقطه مرزی از تجاوزات دارای جنبه عملیاتی اطلاع داریم و زمینه سازی برای عملیاتی به منظور هدف قرار دادن مقاومت صورت می‌گیرد و ممکن است اعضای مقاومت را هدف قرار دهند و ممکن است مردم را هدف قرار دهند. ما نمی توانیم در برابر این مسئله سکوت کنیم. ما با تجاوزات زمینی اسرائیل به خاک مان مسامحه نخواهیم کرد. تجاوز حریم هوایی مسئله دیگری است.

مقابله با تجاوزات در درجه اول مسئولیت دولت و ارتش لبنان است اما در هر مکانی احساس کنیم که اسرائیلی ها وارد خاک لبنان شده اند، با آن به شیوه مناسب و عملیات موفقیت آمیز و برنامه ریزی شده، مقابله خواهیم کرد. پاهایی را که وارد خاک ما خواهد شد، زمانی که اطلاع داشته باشیم، انشاء الله قطع خواهیم کرد. ما این تجاوزات زمینی را که هر از گاهی رخ می دهد، نخواهیم پذیرفت و این حق ما است. حق داریم در برابر تجاوز به خاک مان سکوت نکنیم. یونیفل از تجاوزات اسرائیل چشم پوشی می کند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: برخی، اسرائیل را دشمن نمی دانند بلکه با سوریه به عنوان دشمن برخورد می کنند. دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، مشکل واقعی آمریکا و غرب با ما این است که ما مقاومت می کنیم و اصرار داریم که به مقاومت ادامه دهیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه مقاومت به مسئله اصلی امت اسلامی تبدیل شده است افزود : ما به حمایت از لبنان و دفاع از این کشور پایبند هستیم ، مشکل واقعی آمریکا و غرب با ما این است که ما مقاومت می کنیم و اصرار داریم که به مقاومت ادامه دهیم. مشکل واقعی این است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت دیک چنی نماینده ای فرستاد و پیشنهادی به حزب الله برای دستیابی به امتیازات زیاد در مقابل ارائه تعهد شفاهی برای مبارزه نکردن و مقابله نکردن با اسرائیل ارائه کرد اما ما بلافاصله این پیشنهاد را رد کردیم. از جمله این پیشنهادها آزادی اسرای ما در زندان ها بود.

کد خبر 227104
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز