گروه ادب و هنر: با مشخص شدن آمار فروش فیلم‌ها در روزهای آخر هفته، وضعیت گیشه اکران عید فطر نیز تا حدودی معلوم شد.

سینما - فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند

 براساس آمار منتشر شده می‌توان گفت «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» با بیشترین میزان استقبال تماشاگر مواجه شده است. فروش هیس! ... پس از 10 روز اکران به رقم 350 میلیون تومان در تهران رسیده است؛ فروشی که نشان‌دهنده استقبال مخاطب از آخرین ساخته پوران درخشنده است. پس از این فیلم، «جابه‌جا» به کارگردانی علی توکل‌نیا در رتبه دوم فروش قرار دارد. این فیلم که تنها کمدی روی پرده سینماهاست تاکنون در تهران 270میلیون تومان فروخته است. جابه‌جا تنها فیلم اکران عید فطر است که آمار فروش شهرستانش نیز مشخص شده است.

این فیلم در شهرستان‌ها 210میلیون فروخته و درمجموع 480میلیون تومان در گیشه کارکرد داشته است؛ رقمی که حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده فیلم جابه‌جا آن‌را امیدوارکننده ارزیابی می‌کند. این تهیه‌کننده گفت: جابه‌جا روز پنجشنبه که می‌توانیم بگوییم با پایان ماه مبارک رمضان عملا اولین روز اکران عمومی ما بوده است، در تهران 26میلیون و روز جمعه 45میلیون تومان فروخته است. فیلم ما در روز عید فطر در مشهد 3میلیون تومان و در قم 2 میلیون تومان فروش داشته است و با روند فعلی امیدواریم که جابه‌جا بتواند وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.«دهلیز» ساخته بهروز شعیبی نیز سومین فیلم پرفروش اکران عید فطر است. این فیلم تاکنون 100میلیون تومان در تهران فروش داشته و هنوز آمار فروش شهرستانش منتشر نشده است.

فیلم «هیچ کجا، هیچ‌کس» ساخته ابراهیم شیبانی نیز که از روز چهارشنبه با یک هفته تأخیر روی پرده سینماها آمده، در 3روز اول اکرانش نزدیک به 40 میلیون تومان فروخته است. براساس گفته غلامرضا فرجی، پخش‌کننده هیچ‌کجا، هیچ‌کس، این فیلم بیشترین فروش را در سینما آزادی داشته است. هیچ‌کجا، هیچ‌کس روز جمعه در سینما آزادی 5 میلیون تومان فروخته است.

میان فیلم‌های اکران عید فطر فیلمی که کمتر از همه با استقبال تماشاگر مواجه شده «فرزند چهارم» است.این فیلم در 10روز در تهران 40میلیون تومان فروخته و به گفته پخش‌کننده‌اش در شهرستان نیز فروش آن چندان چشمگیر نیست. به این ترتیب می‌توان فرزند چهارم را شکست‌خورده اکران عید فطر دانست.

با وجود آغاز اکران عید فطر و آمدن فیلم‌های تازه، نمایش عمومی فیلم «گذشته» همچنان ادامه دارد. آخرین ساخته اصغر فرهادی هم‌اکنون 6 سالن در اختیار دارد و تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته است.

کد خبر 226485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز