همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: با جذب آرش افشین کارمان را در فصل نقل و انتقالات به پایان بردیم و صددرصد بازیکنان مورد درخواست زلاتکو کرانچار جذب شده است.

رحیمی مدیر عامل سپاهان

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات صددرصد خواسته‌های زلاتکو کرانچار را تامین کرده است، گفت: تمام بازیکنان مورد نظر در لیست کرانچار را جذب کردیم و از این بابت خوشحالیم. آرش افشین آخرین بازیکن ایرانی بود که ما گرفتیم. البته به احتمال قوی یک مهاجم خارجی هم در آینده نزدیک جذب خواهیم کرد.

  •  دعوا نداریم و حاضریم درباره خلیل‌زاده در کمیته انضباطی حرف بزنیم

رحیمی در واکنش به اعتراض‌های باشگاه مس مبنی بر عقد قرارداد سپاهان با شجاع خلیل‌زاده  گفت: ما با کسی دعوا نداریم و همه با هم دوست و رفیق هستیم. به تمامی باشگاه‌ها و همکارانم احترام می‌گذارم و همیشه همین رویه را داشته‌ام. ما اعتقاد داریم قانونی عمل کرده‌ایم و هیچ مشکلی بر سر توافقات با بازیکن و عقد قرارداد با او وجود نداشته است، حال اگر دوستان ما اعتراضی به موردی دارند می‌توانیم خیلی صمیمانه در کمیته انضباطی فدراسیون بنشینیم و درباره‌اش صحبت کنیم. از این منظر من استقبال می‌کنم اگر فردی، کسی یا باشگاهی شک و شبهه یا اعتراضی دارد ما دوستانه با هم به گفت‌وگو بپردازیم تا هرآنچه قانون می‌گوید بین ما حکمفرمایی کرده و باشگاه سپاهان اعلام می‌کند کاملا از قانون تبعیت خواهد کرد.

  • صحبت‌های سرپرست فولاد درست و منطقی بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره صحبت‌های سرپرست تیم فولاد خوزستان نسبت به حضور آرش افشین در سپاهان گفت: صحبت‌های ایشان را خواندم و حرف‌های کاملا درست و منطقی هم زده بود. او به کار ما هیچ ایراد حقوقی نگرفت و حرفش درست است که روی بازیکنی چون افشین، سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این مقاطع بازیکنان به بار می‌نشینند. افشین هم عملکرد خوبی در تیم فولاد داشته است اما همه این‌ها در فوتبال طبیعی است. 9 بازیکن تیم جوانان سپاهان که ما برایشان تلاش زیادی کردیم و روی تک تک آن‌ها از سنین پایه سرمایه‌گذاری شده و بعد از حضور در تیم ملی طبیعتا ممکن است باشگاهی بیاید و نظر آن‌ها را جلب کند. این‌ها در فوتبال طبیعی است و برای همه باشگاه‌ها وجود دارد.

  • خلعتبری با عجمان قرارداد دارد

وی با بیان اینکه باشگاه عجمان امارات با محمدرضا خلعتبری قرارداد دارد و راضی به جدایی این بازیکن از تیمش نیست گفت: خیلی تمایل ندارم در این باره صحبت کنم اما ما تلاش‌مان را برای نگه داشتن خلعتبری انجام دادیم. این بازیکن تا اردیبهشت با عجمان قرارداد دارد و من نماینده باشگاه را به امارات فرستادم تا مذاکرات لازم را انجام دهد که اگر امکانش بود بتوانیم خلعتبری را دوباره به سپاهان برگردانیم اما او با تیم اماراتی قرارداد دارد.

کد خبر 221242
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز