همشهری آنلاین: دومین دوره لیگ برتر گلف مردان با قهرمانی مجدد تیم شرکت ملی حفاری اهواز به پایان رسید.

 Golf

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در آخرین مرحله رقابت‌های لیگ برتر گلف، دو تیم شرکت ملی حفاری اهواز و نفت و گاز مسجد سلیمان در زمین گلف مسجد سلیمان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم مهمان با برتری 3 بر 2 از سد تیم میزبان گذشت و مانند سال گذشته عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

پس از تیم شرکت ملی حفاری اهواز، تیم‌های هیات گلف تهران و نفت و گاز مسجدسلیمان عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
علیرضا مراد حاجتی، رئیس هیئت گلف اهواز و محمدرضا حکیم ایمانی، دبیر فدراسیون گلف از نزدیک با ورزشکاران دیدار و طی مراسمی کاپ قهرمانی این مسابقات را به قهرمان سوپرلیگ اهداء کردند.

بر اساس این گزارش، مرحله مقدماتی لیگ برتر گلف با حضور 12 تیم در 3 گروه 4 تیمی از آبان ماه سال گذشته برگزار شد که در نهایت تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، هیات گلف تهران و نفت و گاز مسجد سلیمان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند و در دو بازی رفت و برگشت باهم مصاف دادند که تیم شرکت ملی حفاری اهواز رقیب خود را برد و قهرمان شد.

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ برتر با حضور مسئولین تیم نفت و گاز مسجد سلیمان، شجاعی رئیس حراست شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان، گودرز مولایی رئیس کمیته فنی فدراسیون، غلامرضا موسوی دبیر هیات گلف خوزستان، مهرداد جمشیدی خزانه‌دار فدراسیون و اعضاء سایر تیم‌های لیگ برتر گلف برگزار شد.

 

کد خبر 220307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز