چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۷
۰ نفر

جعفر گودرزی در گفت‌وگو با مهر درباره محل برگزاری بیست‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که طی همان تفاهمنامه 5 ساله‌ای که با اصفهان داشتیم این جشنواره در شهر اصفهان برگزار شود اما متأسفانه به این تفاهمنامه عمل نشده است.

 البته تا‌کنون تماس‌های زیادی با مسئولان در اصفهان گرفته شده و طی چند روز آینده نشستی با آنها برگزار خواهد شد تا جشنواره در همان شهر اصفهان برگزار شود.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با اشاره به بخش فیلمنامه‌نویسی کودک این جشنواره بیان کرد: طی 3 روز آینده فراخوان چهارمین مسابقه فیلمنامه‌نویسی کودک اعلام می‌شود که یکی از بخش‌های اصلی جشنواره است. در 3 سال گذشته فیلمنامه‌هایی که از خروجی این جشنواره برگزیده شده‌اند با حمایت بنیاد سینمایی فارابی به مرحله تولید رسیده‌اند و این جدای از جوایز ویژه‌ای است که جشنواره برای نفرات برگزیده درنظر می‌گیرد.مدیر روابط عمومی جشنواره از حضور فیلم‌های ارسال شده در بخش بین‌الملل خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 285فیلم در بخش سینمایی بلند، آثار پویانمایی و... به دستمان رسیده است

این در شرایطی است که ما مقررات جدید را اعلام خواهیم کرد و منتظریم تا فیلم‌های بیشتری برسد؛ همچنان که تاکنون از کشورهای هند، اسلواکی، استرالیا و سایر کشورهای خارجی فیلم‌های زیادی دریافت کرده‌ایم. وی در پایان درباره مکان قطعی جشنواره عنوان کرد: تا اواسط تیرماه مکان قطعی جشنواره مشخص خواهد شد. جشنواره فیلم کودک و نوجوان که سال‌ها‌ست در اصفهان برگزار می‌شود چند سالی در همدان برگزار می‌شد و امسال هم صحبت‌هایی برای میزبانی مجدد آن مطرح شده بود.

کد خبر 219527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز