همشهری آنلاین: فرماندار اردبیل گفت: بیش از 10 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان اردبیل درخواست تعرفه جدید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، کاظم دبیر در بازدید از اتاق خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی اردبیل، اظهار داشت: به دلیل شلوغی و ازدحام حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تمدید مهلت دو ساعته انتخابات، از برخی شعب درخواست تعرفه جدید شده بود که ما به سرعت به این درخواست‌ها اجابت کردیم.

وی با بیان اینکه در برخی از شعب پر ازدحام، شعب سیار خود را راهی کردیم تا در سرعت برگزاری انتخابات به آنها کمک کنند، تصریح کرد: هم اکنون در اکثر شعب اخذ رأی با ازدحام جمعیت و رأی‌دهندگان روبه‌رو هستیم.

فرماندار اردبیل از به حداقل رسیده شدن تخلفات انتخاباتی و برخی ناهنجاری‌ها در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: نسبت به دوره‌های گذشته تخلفات انتخاباتی به حداقل رسیده و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مراقبت می‌کنند تا کوچک‌ترین تخلفی در این حوزه صورت نگیرد.

وی بیان کرد: در صورت تمدید نشدن مهلت انتخابات، ساعات پایان رأی‌گیری 20 شب می‌باشد و از این ساعت در یک اتاق شیشه‌ای به همراه خبرنگاران تمام روند انتخابات کنترل شده و لحظه به لحظه آمار شمارش آرا در اختیار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

 فرماندار اردبیل یادآور شد: برخلاف سال‌های گذشته امسال مصمم هستیم تا در اولین فرصت و حداقل تا عصر فردا نتایج نهایی شمارش آرای شوراهای شهر و روستا را اعلام کنیم که در این باب همراهی دست‌اندرکاران انتخابات بسیار ضروری است.

کد خبر 218749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز