همشهری آنلاین: ستاد انتخابات روحانی در پی اتفاقاتی که در حاشیه سخنرانی روحانی در حسینیه جماران رخ داد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مهر نوشت: به دنبال سخنرانی حسن روحانی در حسینیه جماران و در جمع جوانان ستاد انتخاباتی‌اش که عصر شنبه 11 خرداد ماه برگزار شد و در پی آن عده‌ای از حامیان و جوانان ستاد او بازداشت شدند ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لایَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو اقربُ للتقوی» «قرآن کریم»

آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید می‌کند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم می‌تواند آشوب‌طلبان و قبیله افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینۀ یأس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد. لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته‌ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت. مباد که به سبب آنچه (11 خرداد 1392) در حاشیه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم‌فروغ و شکوفۀ امید، نشکفته پرپر شود.  بدین‌وسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی را قویاً محکوم کرده و همه دوستداران اندیشۀ اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت می‌کند.

گفتنی اینکه در مراسم سخنرانی حسن روحانی در حسینیه جماران عده‌ای از حامیان و جوانان ستاد او بازداشت شدند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر یکشنبه در پاسخ به خبرنگاری که در مورد مراسم دیشب یکی از کاندیداها پرسید که در آن عکس برخی از سران فتنه نشان داده است گفت: یکی از تعهدات کاندیداها این است که نباید دنباله رو فتنه باشند شاید این موضع ربطی به کاندیدا ندارد و عده‌ای از این مسئله سوء استفاده کرده‌اند و ستادها موظفند که مراقبت کنند و اگر آنها قادر به کنترل نبودند نیروی انتظامی وظیفه دارد با افرادی که رفتارهای هنجارشکنانه دارند، برخورد کند.

کد خبر 217113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز