یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیرزنی آلمانی زمانی که در نیمه‌های شب چندین‌بار صدای زنگ خانه‌اش را شنید، به سرعت با پلیس تماس گرفت اما ماموران پلیس شکلی بسیار متفاوت و کوچک از مزاحمان همیشگی را کشف کردند.

مورچه

براساس گزارش دیسکاوری، پلیس منطقه آفنبرگ آلمان در پی تماس زنی 75 ساله در ساعت 3 بامداد چند مامور به خانه این سالمند فرستاد تا مزاحمی که بارها زنگ خانه او را به صدا درآورده بود را یافته و دستگیر کند، اما ماموران پس از رسیدن به محل مورد نظر، هیچ‌کس را نیافتند.

بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد که مزاحم اصلی برخلاف تصور ماموران پلیس یک فرد نبوده، بلکه مورچه‌ها بوده‌اند. مورچه‌ها در نزدیکی زنگ در خانه این پیرزن چنان لانه بزرگی ساخته بودند که این آشیانه قطعات زنگ در را به هم فشرده ساخته و باعث به صدا درآمدن زنگ خانه می‌شد.

باوجود اینکه در گزارش اصلی این رویداد جالب توجه به نوع مورچه‌های مزاحم اشاره‌ای نشده است،‌اما چند نظریه درباره نوع این حشرات وجود دارد. مورچه‌های فرعون گونه‌های متعلق به شمال اروپا هستند که علاقه خاصی به جریان برق دارند و در عین حال تعداد زیادی از آنها در آلمان زندگی می‌کنند. مضنون دیگر مورچه بزرگ آسیایی است که علاقه شدید و مرگباری به جریان برق دارد.

ماموران پلیس آفنبرگ برای کمک به زن سالخورده با استفاده از چاقو موادی که توسط مورچه‌ها به درون زنگ در کشانده شده بود را خارج کردند تا اتصال میان آنها با زنگ قطع شود.

کد خبر 217076
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز