همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیان مجلس با اشاره به جلسه اعضای ائتلاف پیشرفت با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: نظر آیت الله مهدوی کنی این بود که فعلاً کار پیش برود تا شرایط روزهای آینده بررسی شود.

علی طاهری

تسنیم نوشت: حجت الاسلام سید علی طاهری عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این فراکسیون اظهار داشت: با توجه به حضور نمایندگانی از جامعتین در جلسه 6 خرداد ماه سه نامزد ائتلاف پیشرفت با آیت الله مهدوی کنی، گزارشی از این جلسه در فراکسیون ارائه شد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس افزود: مجمع فراکسیون روحانیون مجلس برای بررسی اوضاع فعلی انتخابات ریاست جمهوری فردا صبح تشکیل جلسه خواهد داد.

حجت الاسلام طاهری در خصوص جزئیات گزارش نمایندگان جامعتین از جلسه شب گذشته اعضای ائتلاف پیشرفت با آیت الله مهدوی کنی گفت: فعلاً بنا شده که هر سه عضو ائتلاف پیشرفت تبلیغات خود را ادامه دهند و در شرایطی که در روزهای آینده پیش می‌آید، اگر تصمیم گرفتند، آن را اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ائتلاف پیشرفت فعلاً تبلیغات خود را ادامه می‌دهند تا شرایط بررسی شود. آیت الله مهدوی کنی نظرات سه نامزد را در این جلسه خواسته بودند و جمع‌بندی نظر اعضای ائتلاف پیشرفت این بود که فعلاً هر سه کار کنند. لذا آیت الله مهدوی کنی نیز پسندیده بودند که فعلاً کار پیش برود تا شرایط روزهای آینده بررسی شود.

کد خبر 216313
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز