همشهری‌آنلاین: کاندیدای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی و سخنگو ندارم و بنا دارم از طریق رادیو و تلویزیون با مردم صحبت کرده و برنامه‌های انتخاباتی‌ام را اعلام کنم.

محمد غرضی

مهر نوشت: محمد غرضی یکی از کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از عملکرد شورای نگهبان و اینکه از بین چهره‌های مختلف سیاسی، یکی از کسانی هستید که صلاحیتتان احراز شده چیست، پاسخ داد: شورای نگهبان مسئولیت بررسی صلاحیت‌ها را برعهده داشته و براساس همین مسئولیت به وظیفه خود عمل کرده است.

وی درباره اینکه شعار انتخاباتی شما «دولت ضد تورم» است، برای تحقق این شعار چه برنامه‌هایی دارید عنوان کرد: در موقع مقتضی در این باره صحبت می‌کنم و برنامه‌هایم را اعلام خواهم کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره اینکه ستادهای انتخاباتی شما از چه زمانی فعال خواهند شد، گفت: ستاد انتخاباتی و سخنگو ندارم و بنا دارم از طریق رادیو و تلویزیون با مردم صحبت کرده و برنامه‌های انتخاباتی‌ام را اعلام نمایم.

غرضی در پاسخ به اینکه آیا از جایگاه‌های ویژه که در سطح شهر برای تبلیغات انتخاباتی تعبیه شده استفاده می‌کنید یا نه، عنوان کرد: علاقه‌ای به این کار ندارم.

کد خبر 215365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز