دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری با قدردانی از مردم فهیم، صبور، مومن، تمدن‌ساز و انقلابی کرمان در استقبال از هیئت دولت، جمعی از اعضای هیئت دولت را به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مامور کرد ضمن بررسی بیشتر وضع استان، طرحی جامع برای آبادانی هرچه بیشتر و رفع محرومیت استان کرمان ارائه دهند.

محمود احمدی‌نژاد در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، حضور پرشور مردم کرمان در سفر استانی هیات دولت را باعث مضاعف‌شدن وظیفه دولت در خدمتگزاری به مردم دانست.

تسلیت تلفنی

محموداحمدی نژاد در گفت‌وگوی تلفنی با پادشاه عربستان، درگذشت حاکم مکه را تسلیت گفت.

رئیس جمهوری یکشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با پادشاه عربستان، درگذشت عبدالمجید بن عبدالعزیز حاکم مکه و برادر وی را به ملک عبدالعزیز تسلیت گفت.

ملک عبدالله پادشاه عربستان نیز در این گفت‌وگو ضمن قدردانی و تشکر از رئیس جمهوری، برای احمدی‌نژاد، دولت و ملت ایران موفقیت و سربلندی روزافزون آرزو کرد.

سفر به عمان

روزنامه تایمز او عمان نوشت: رئیس جمهوری ایران شنبه آینده برای سفری دو روزه و دیدار با سلطان قابوس به عمان سفر می‌کند.

این روزنامه به نقل از منابعی که به نام‌شان اشاره نکرد افزود که در این سفر احمدی نژاد درباره‌ برنامه هسته‌ای ایران و اهداف صلح آمیز مذاکراتی انجام خواهد داد.

800 هزار نامه مردم کرمان

محمد مهدی کازرونی رئیس کمیته ارتباطات مردمی ‌سفر ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 800 هزار نامه از نامه‌های مردمی ‌به رئیس جمهور شمارش شده و پیش‌بینی می‌شود تا چند روز دیگر شمارش نامه‌ها به پایان برسد.

کد خبر 21435

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز