پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: آریل کاسترو (Ariel Castro) متهم اصلی پرونده آدم ربایی و تجاوز به سه زن جوان آمریکایی، صبح روز پنجشنبه برای اولین بار در دادگاه شهر کلیولند ظاهر شد.

Ariel Castro

دو برادر وی هم در بازداشت هستند اما هنوز هیچ اتهامی علیه آنها مطرح نشده است. آریل کاسترو که رسما به چهار فقره آدمربایی و سه فقره تجاوز در آمریکا متهم شده تنها چند دقیقه در دادگاه حضور یافت. دادگاه برای هر مورد آدمربایی، یک وثیقه دو میلیون دلاری تعیین کرد تا به این ترتیب از ادامه بازداشت آریل کاسترو اطمینان حاصل کند.

به گزارش یورونیوز و به گفته پلیس، بیش از ۲۰۰ مدرک در رابطه بااتهام تجاوز و آدم ربایی از خانه آریل کاسترو جمع آوری شده است.

قربانیان این پرونده، اِماندا بری، جینا دی جیزس و میشل نایت به مدت حدود ده سال در خانه آریل کاسترو در اسارت بودند اما روز دوشنبه، اِماندا بری، در نبود کاسترو در خانه را شکست و سرانجام این سه زن به همراه دختر شش ساله‌ای که در اسارت بدنیا آمده، آزاد شدند.

اماندا بری و جینا دی جیزس روز چهارشنبه در میان استقبال همسایگان از بیمارستان به خانه هایشان بازگشتند. میشل نایت هنوز در بیمارستان کلیولند بسر می‌برد.

پلیس ایالت اوهایوی آمریکا به دنبال پیدا شدن سه زن جوان به همراه یک کودک شش ساله که به مدت ده سال در حبس خانگی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند، اعلام کرد  دو بار در سالهای 2000 و 2004 به خانه آنها در کلیولند مراجعه کرده بود!

کد خبر 213405
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز