همشهری‌آنلاین: کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با اجازه رهبری نامه ایشان درباره مشایی را منتشر کرده است گفت: دلیل پیوستنم به ائتلاف اکثریت اصولگرایان وحدت و اجماع حداکثری اصولگرایان است.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندید انتخابات ریاست جمهوری آتی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف در پاسخ به این سؤال که آیا از افراد دیگر ائتلاف اکثریت در دولت خود استفاده می‌کنید یا خیر،‌ گفت: توافق و گفت‌وگویی در این خصوص صورت نگرفته و نگاه بنده نگاه شایسته سالاری است.

مهمترین اظهارات ابوترابی به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 ؛ بلافاصه بعد از حوادثی که در کوی دانشگاه بعداز انتخابات 88 رخ داد از دفتر مقام معظم رهبری با بنده صحبت شد که امروز مانند همان دیروز که در دوره اصلاحات حادثه کوی دانشگاه رخ داد، امروز هم شما باید در کنار دانشجویان باشید.
  • رهبری در آن زمان دانشجویان را در موقعیتی می‌دیدند که مورد ظلم واقع شده‌اند و بنا بر نظر ایشان من باید در این حوزه ورود پیدا می‌کردم و گزارش کاری نیز در مجلس ارائه کردم.
  • درباره نامه مقام معظم رهبری پیرامون مشایی و نقش وی ؛ تنها شخص مقام معظم رهبری از مفاد آن نامه اطلاع داشتند و بنده با نظر معظم‌له مفاد آن را منتشر کردم.
  • تاکنون هیچ هزینه‌ای در انتخابات مجلس نکرده‌ام. در انتخابات‌ها دیگران در کنار عکس‌های خود عکس مرا هم چاپ می‌کردند و مردم در جریان قرار می‌گرفتند و شاید سه دوره انتخاب شدنم ملاک رضایتمندی مردم قزوین باشد.
  • در اینکه حوادث پس از انتخابات 88 فتنه پیچیده و غبارآلودی بود، شکی نیست. من از توانم برای شفاف کردن این فضا استفاده کردم.
  • نظر وی در مورد آقایان موسوی، کروبی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی ؛ این آقایان در شرایط فتنه به وظایف‌شان عمل نکردند و در مواردی هم تصمیمات‌شان به حوزه فتنه دامن زد.
کد خبر 212649
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز