همشهری آنلاین: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز سومین دوره آزمون دکتری دوم اردیبهشت پایان می‌یابد.

آزمون

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشوردر گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجاز شدن رشته 45 هزار و 106 داوطلب، اظهارکرد: تاکنون 20 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تا ساعت 24 فردا دوشنبه (دوم اردیبهشت ماه) برای تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی فرصت دارند، اظهارکرد: به داوطلبان توصیه می‌شود تا در مهلت مقرر ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش و دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند، بنابراین داوطلبان باید در مهلت باقی مانده برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

وی با اشاره به دریافت کد پیگیری توسط داوطلبان در صورت انجام صحیح مراحل انتخاب رشته، تصریح کرد: در صورتی که مراحل انتخاب رشته به درستی صورت گرفته و رشته محل‌های انتخابی به درستی در سایت ثبت شود، داوطلب کد پیگیری 16 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت خواهند کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلب به هر دلیلی موفق به دریافت کد پیگیری نشود، نشانگر آن است که مراحل انتخاب رشته به درستی صورت نگرفته و داوطلب ضرورت دارد مجددا نسبت به انسجام انتخاب رشته اقدام کنند.

کد خبر 210308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز