همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در بخش جنوبی تونل نیایش که امروز به بهره برداری رسید ۳۵۰۰ متر عملیات تونل سازی انجام شده است، اظهار کرد: در پایان ماه جاری با کاهش بار ترافیکی مدارس ساعت استفاده از تونل جنوبی نیز افزایش می‌یابد.

تونل نیایش

مازیار حسینی در حاشیه مراسم افتتاح تونل شمالی نیایش و ورودی کردستان با اشاره به زمان آغاز احداث تونل نیایش گفت: درتاریخ ششم فروردین سال ۱۳۹۰ با حضور شهردار تهران عملیات عمرانی تونل نیایش آغاز شد که در آن روز به شهردار تهران قول دادیم این تونل را در مدت زمانی بسیار کوتاه احداث و بهره برداری کنیم.

وی افزود: با لطف خدا در دهه فجر سال گذشته تونل شمالی را راه اندازی کردیم و مسیر شرق به غرب و شرق به جنوب از کردستان بهره برداری شد و هم اکنون نیز با پیشرفت احداث بزرگراه صدرو جمع شدن عملیات عمرانی در حد فاصل انتهای تونل تا خیابان شریعتی ساعاتی از روز، تونل جنوبی و ورودی کردستان به بهره برداری می‌رسد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بخش جنوبی تونل که امروزبه بهره برداری رسید ۳۵۰۰ متر عملیات تونل سازی شده است اظهار کرد: مسیری که امروز بهره برداری شد تونل نیایش را به بزرگراه صدر می‌رساند و در پایان ماه جاری نیز با کاهش بار ترافیکی مدارس ساعت استفاده از تونل جنوبی نیز افزایش می‌یابد.

به گفته وی تونل جنوبی با توجه به در دست احداث بودن بزرگراه طبقاتی صدرو ملاحظات ترافیکی مترتب برآن، در دوران بهره برداری آزمایشی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر به روی خودرو‌ها گشوده می‌شود.

کد خبر 210304
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز