مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران از تنوع صدور پروانه‌های ساختمانی با اجرای طرح تفصیلی خبر داد و گفت: در این راستا درجنوب تهران مرکز تجارت جهانی پیش بینی شده و مقدمات آن برای اجرا آماده شده است.

مجید پاکساز با بیان این مطلب گفت: با اجرای طرح تفصیلی تنوع در صدور پروانه‌های ساختمانی ایجاد شده است و علاوه بر پروانه‌های مسکونی، صدور پروانه برای ساختمان‌هایی با کاربری خدماتی، تفریحی و... قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه صدور پروانه‌های مختلف به ویژه با کاربری غیرمسکونی در تمام شهر بوده است افزود: در این باره در جنوب تهران مرکز تجارت جهانی پیش بینی شده و مقدمات آن برای اجرا آماده شده است.

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران تصریح کرد: مرکز تجارت جهانی مناطق مختلفی از جمله منطقه ۱۹، ۱۶ و ۲۰ را به خود اختصاص می‌دهد و به این ترتیب جنوب شهر تهران بستر تحولات بسیار بزرگی در حوزه شهرسازی و شهری شده است که مقدمات آن برای سال‌های آتی فراهم شده است.

پاکساز افزود: این اقدام در سطح بسیاروسیع پیش بینی شده است و قطعا بستر سازی آن نیز دو تا سه سال زمان می‌برد.

وی تصریح کرد: میزان صدورپروانه‌های ساختمانی و تنوع این پروانه‌ها از جمله موضوعاتی است که با اجرای طرح تفصیلی بسیار قابل توجه بوده است که امیدواریم آینده بهتری برای پایتخت رقم زند.

کد خبر 210229
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز