سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه گالری اثر با نمایش نقاشی های گلنار طبیب زاده با عنوان «جعبه پاندورا» از جمعه 30 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، طبیب زاده از سه سال پیش، فعالیت خود را روی مجموعه «جعبه پاندورا» آغاز کرده و در این نمایشگاه آثاری را با تکنیک میکس مدیا روی بوم در سایزهای متفاوت ارایه داده است.

او در این مجموعه، معیارهای از پیش تعیین شده جامعه را به چالش کشیده و می‌کوشد تا به وسیله آشکار کردن لایه های متفاوت و اصلاح شده افراد، طبیعت حقیقی آنان را فاش کند.

«گلنار طبیب زاده» متولد 1362 تهران و دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

«جعبه پاندورا» هفتمین نمایشگاه انفرادی اوست. وی پیش از این شش نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از ایران در گالری های اعتماد، نار، مهروا، آتبین و اسنابروک، آلمان برپا کرده است.

طبیب زاده در 13 نمایشگاه گروهی در کشورهای اسپانیا، آلمان، ترکیه ، انگلیس، ایران و... شرکت کرده است و در سال 1387 مقام دوم، سمپوزیوم بین المللی دوبی را به دست آورده است. 

درسال 1391 و 1389 درسمپوزیوم بین المللی نقاشی تاش، نرماندی، فرانسه حضور داشته  و دوره تخصصی هنر لایپزیگ آلمان را در سال 1390 طی کرده است.

نمایشگاه نقاشی «جعبه پاندورا » تا 18 اردیبهشت در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان بر فروشان، پلاک 16دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 تا 20 و جمعه ها از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

گالری شنبه ها تعطیل است.

 

 

کد خبر 209350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز