همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی به منظور انجام دیدارهای باقی مانده در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل در قاره آسیا، از 24 اردیبهشت ماه به اردو می‌رود.

فوتبال ایران

به گزارش ایرنا، این زمان در جلسه هماهنگی سرمربی تیم ملی با رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، کارلوس کی روش و امید نمازی اعلام شد.

در این جلسه درباره اردوهای تیم ملی و هماهنگی بازی های دوستانه با عمان و عراق در مسقط و دبی و همچنین دیگر مسایل پیرامون تیم ملی تصمیماتی اتخاذ شد.

براین اساس، تیم ملی فوتبال کشورمان از 24 اردیبهشت وارد اردو می شود. سپس سفری به عمان خواهد داشت تا روز اول خرداد یک دیدار دوستانه با تیم ملی عمان انجام دهد.

تیم ملی پس ازاین بازی به امارات رفته و روز 6خرداد در دوبی به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

پس ازاین بازی، تیم ملی مستقیم به دوحه خواهد رفت تا 14 خردادبا تیم ملی قطر در ششمین دیدار انتخابی جام جهانی 2014 برزیل بازی کند.

همچنین طبق بررسی های به عمل آمده وبا توجه به برنامه مقدماتی جام جهانی واینکه نتیجه صعود تیم ملی به جام جهانی به آخرین دیدار مقابل کره جنوبی ارتباط پیدا می کند، نیاز به همزمانی دیدار های کره جنوبی با ایران در سئول و ازبکستان با قطر در تاشکند دیده می شود که فدراسیون فوتبال ایران به همین منظور از فیفا خواسته تا این دو دیدار به صورت همزمان انجام شود.

ازسوی دیگربه جهت اهمیت مسایل داوری بازیهای باقیمانده، فدراسیون فوتبال در مکاتباتش از فیفا خواسته است تا در دو دیدارمقابل قطر ولبنان، از داوران غرب آسیایی ودر دیدار مقابل کره جنوبی از داوران شرق آسیایی برای سه بازی باقیمانده انتخاب نشوند.

پنجشنبه هفته جاری هم جلسه کفاشیان، کی روش، تاج و کاظمی به منظور بررسی برنامه آتی تیم ملی در ادامه راه و جانمایی تقویم تیم‌های ملی مطابق با تقویم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 209218
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز