همشهری آنلاین: فهرست 52 هزار عنوان کتاب دانشگاهی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سایت انجمن ناشران دانشگاهی به نشانی www.abup.ir قابل دسترسی است.

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا قائم‌مقام بخش دانشگاهی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: بیش از 640 ناشر دانشگاهی جدیدترین کتاب‌های خود را در موضوعات فنی و مهندسی، پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و ... به نمایشگاه می‌آورند.

شهروز گهواره‌ای افزود: فهرست کتاب‌های ناشران دانشگاهی به تفکیک موضوعی و ناشر در سایت انجمن ناشران دانشگاهی قابل مشاهده است.

وی با بیان این‌که فهرست ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه نیز در سایت قرار داده شده است، اظهار کرد: برخی نمایندگان کتابخانه‌ها یا موسسات پژوهشی قبل از این‌که به نمایشگاه بیایند، دنبال نام ناشران یا کتاب‌های مورد نظر خود هستند و این سایت امکان جستجو را برای آنان فراهم می‌کند.

گهواره‌ای یادآور شد: با این امکان، مشتریان با حضور در نمایشگاه سرگردان نمی‌شوند و می‌توانند با در اختیار داشتن فهرست‌ کتاب‌های مورد نیاز خود و ارایه آن به ناشران، به راحتی و با صرف زمان کمتری خرید خود را انجام دهند.

به گفته وی، دیگر زمان آن گذشته است که مشتریان به در غرفه ناشران بیایند و در شلوغی و ازدحام جمعیت دنبال کتاب‌ مورد نظر خود باشند، این سایت به مخاطبان امکان می‌دهد تا کتاب‌های خود را به راحتی تهیه کنند.

گهواره‌ای همچنین درباره بخش دانشگاهی نمایشگاه توضیح داد: امکان ارایه غرفه به تمام ناشران شرکت‌کننده وجود نداشت و برخی ناشران به صورت مشترک غرفه اجاره کرده‌اند تا جدیدترین کتاب‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: برای 640 ناشر دانشگاهی ثبت‌نام شده در نمایشگاه، حدود 510 غرفه پیش‌بینی شده است.

گهواره‌ای با بیان این‌که بخش دانشگاهی هر سال یکی از شلوغ‌ترین محوطه‌ها و سالن‌های نمایشگاه کتاب تهران را دارد، گفت: برای دسترسی آسان‌تر و بهتر استادان دانشگاهی، دانشجویان و پژوهشگران در تلاشیم متراژ و فضای غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاه را توسعه دهیم تا علاوه بر تسهیل رفت و آمد، از ازدحام جلوگیری شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 208851
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز