شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی سپاهان گفت: با قدرت در فینال جام حذفی به جنگ پرسپولیس می‌رویم.

زلاتکو کرانچار

زلاتکو کرانچار در پایان بازی مقابل نفت تهران که تیمش 3 بر یک به پیروزی رسید در کنفرانس مطبوعاتی گفت: سزاوار کسب این پیروزی بودیم. بازیکنان بسیار خلاقانه و با تدبیر بازی کردند، علی‌رغم اخراج بازیکن ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم، در اوایل نیمه دوم حریف‌مان کمی بهتر عمل کرد اما در ادامه کار را در اختیار خودمان گرفتیم.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به یک روز استراحت بیشتر توانستیم از این موضوع نهایت بهره را ببریم و با تلاش بازیکنان و کسب 3 امتیاز در کورس قهرمانی باقی بمانیم. با پیروزی مقابل الاهلی می‌توانیم روحیه بیشتری پیدا کنیم و به قهرمانی در ایران بیاندیشیم.

کرانچار در مورد اخراج بولکو خاطرنشان کرد: به بازیکنان همیشه گوشزد می‌کنیم از مشاجره با داور امتناع کنند. بعد از پنالتی بولکو به داور اعتراض کرد و کارت زرد دریافت کرد که این کار به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست. او از ما معذرت‌خواهی کرد اما با این بی‌مسئولیتی وضعیت تیم را در خطر قرار داد. زمانی که یک نفر کمتر داشتیم سایر نفرات جای این بازیکن را به خوبی و حتی بهتر پر کردند.

سرمربی سپاهان در مورد آشفتگی دفاع این تیم عنوان کرد: به جز یک صحنه که احسان حاج‌صفی باید توپ را به اوت می‌فرستاد و با یک کنترل ناقص باعث شد گلی دریافت کنیم، بازیکنان ما خوب کار کردند. بعد از بازی با الاهلی نقاط ضعف را گوشزد کردیم. از بازی طالبی و احمدی راضی هستیم و نواقص اندک‌مان را در ادامه برطرف خواهیم کرد.

کرانچار در مورد اینکه در فینال جام حذفی باید با پرسپولیس بازی کند و آیا ترجیح می‌داد که با داماش گیلان مواجه شود، اظهار داشت: در جام حذفی همیشه نتایج مبهمی رقم می‌خورد. پرسپولیس مقابل داماش تا دقیقه 80 عقب بود و اگر به گل نمی‌رسید شاید اکنون از مسابقات حذف می‌شد، برایمان پرسپولیس و داماش فرقی نمی‌کند. تمام بازی‌ها سخت است در دیدار فینال مقابل پرسپولیس با قدرت به جنگ این تیم می‌رویم.

وی در مورد اینکه قهرمانی در لیگ برتر در اختیار خود سپاهان است و با پیروزی در مقابل استقلال می‌تواند به این عنوان برسد، گفت: قهرمانی مثل ماهی لیزی در دست ماست. این عنوان کاملا قابل دسترس است. علی‌رغم اینکه در تهران باید به مصاف استقلال برسیم، امیدواریم پیروز شویم و با کسب 3 امتیاز بار دیگر جام را در دستانمان بگیریم.

 

کد خبر 207653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز