همشهری آنلاین: رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ آلمان، با انتقاد از عملکرد جیان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا، وی را به یک پیرمرد از کار افتاده در زمین مسابقه، تشبیه کرد.

بکن باوئر

ایرنا نوشت: فرانتس بکن باوئر، بعد از پیروزی دو بر صفر بایرن مونیخ برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا که سه شنبه شب در شهر مونیخ رقم خورد، گفت: دریافت گل در بیست و ششمین ثانیه بازی و از فاصله 30 متری توسط دروازه بان ملی پوش یوونتوس، نشان می دهد که بوفون به یک پیرمرد ناتوان تبدیل شده است.

بکن باوئرافزود: دروازه بان یوونتوس باید در دقایق ابتدایی بازی،شوت دیوید آلابا را به راحتی مهار می کرد، شاید وی به هیچ عنوان انتظار چنین ضربه ای از آن فاصله را نداشته که در مقابل آن ناتوان باشد.

رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ درعین حال دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه تورین را بازی مهمی دانست و گفت: یوونتوس در دیدار برگشت درصدد تلافی خواهد بود و مونیخی ها باید خود را برای دیداری سخت آماده کنند.

از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا با نتیجه دو برصفر یوونتوس ایتالیا را شکست داد.

مسابقه برگشت دو تیم روز چهارشنبه در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود.

کد خبر 207181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز