شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

گروه شهری: جاری شدن سیلاب در منطقه یک تهران موجب ریزش کوه در منطقه‌ای از سربند شد که بر اثر آن 5 خودرو پارک شده در آن محدوده به زیر آوار رفت اما خسارت جانی به بار نیاورد.

بهروز تشکر رئیس‌ روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این خبر گفت: ساعت 17 و 33 دقیقه روز شنبه 9 اردیبهشت پس از آنکه وقوع سیلاب در میدان سربند تهران به این سازمان گزارش شد، مأموران ایستگاه 6 و 4 عازم محل شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب بخشی از دیواره دست‌ساز حاشیه کوه ریزش کرده و باعث وارده آمدن خسارت به 5 دستگاه خودروی سواری شده است که با اقدامات مأموران از بروز مجدد حادثه جلوگیری شد.

تشکر با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی دربرنداشت، افزود: همچنین بارش باران در روز شنبه باعث فرو ریختن یک خانه قدیمی در خیابان ولی‌عصر شد.

بر پایه این گزارش علیرضا ربیعی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان در این باره گفت: با وقوع این حادثه و اولین پیام‌ها، نیروهای شهرداری به محل اعزام و به رفع این مشکل پرداختند.

وی همچنین از تماس‌های شهروندان مناطق مرکزی و جنوبی برای رفع آبگیری سطح مناطق خبر داد و افزود: از آنجا که نیروهای شهرداری در طرح جهادی زمستانه در رفع آبگیری معابر سطح شهر، تبحر یافته بودند توانستند مشکلات بارندگی شدید دیروز را که برای شهروندان به‌وجود آمده بود، رفع کنند.

بر پایه این گزارش نادر شکری قائم‌مقام شهردار منطقه یک با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت 33/17 دقیقه گفت: این حادثه جنب ساختمان شماره 3 شهرداری منطقه یک به وقوع پیوست که بلافاصله در ساعت 18 به همراه  شهردار منطقه، معاونت اجرایی و خدمات شهری و حدود 40 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری به محل اعزام شدند.

نادر شکری با اشاره به تداوم بارندگی تا روز سه شنبه از احتمال وقوع این حادثه در روزهای آینده خبر داد و گفت: با وجود آنکه پرسنل شهرداری در آماده‌باش کامل بسر می‌برند، از مردم می‌خواهیم تا از آوردن خودرو به این منطقه یا تردد در محدوده کوه‌ها، خودداری کنند.

کد خبر 20701

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز