همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس راه راهور ناجا، آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را در روز طبیعت تشریح کرد.

ترافیک

فارس نوشت: سرهنگ اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه راهور ناجا گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی در محور کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا محدوده تونل شماره 5، محور هراز، محور فیروزکوه، محور کیاسر در استان مازندران، محور مشهد چناران در استان خراسان رضوی و محدوده پارک جنگلی سرخه‌حصار در تهران، ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور در ادامه افزود: سایر جاده‌های کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار است.

ایسنا نیز نوشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روز سه شنبه سیزدهم فروردین ماه را اعلام کرد.

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها،بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محور هراز

  • تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.
  • تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور فیروزکوه

  • تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین -رشت

  • تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم ساوه - همدان

  • تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.

گفتنی است، مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 206984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز