یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به راه اندازی سامانه سراسری ندای امداد گفت: مسافران نوروزی در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تلفن147 تماس بگیرند تا از خدمات امدادی این سازمان بهره‌مند شوند.

امداد و نجات

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمود مظفر در تشریح عملکرد امدادگران این سازمان در طرح امداد و نجات نوروزی از اجرای 4 هزار و171عملیات و امدادرسانی به بیش از 80 هزار و 346 تن از مسافران از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا صبح روز یازدهم فروردین خبر داد و گفت: از24 اسفند امسال تاکنون 4 هزار و 171عملیات توسط امدادگران پوشش داده شده است.

وی افزود: 4 هزار و 108 تن نیز در این هفده روز از مرگ حتمی با کمک امدادگران نجات یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه از این میان 2 هزار و 348 تن که در این حوادث دچار مجروحیت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند گفت:23 هزار و571 تن نیز به صورت سرپایی و در محل توسط امدادگران درمان شدند.

مظفر با بیان اینکه در این مدت 444 مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران انجام شده است گفت: همچنین44 هزار و 871 تن نیز توسط جمعیت هلال‌احمر اسکان و تغذیه اضطراری داده شده‌اند و 73هزار و 486 تن نیز با مراجعه حضوری به پایگاه های امدادی این سازمان از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت 402 مورد عملیات هوایی توسط 17 فروند بالگردهای این سازمان انجام شد گفت: تیم امداد هوایی این سازمان در 295 ساعت پرواز به خدمت رسانی به مسافران نوروزی پرداخته است.

 

کد خبر 206792
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز