همشهری‌ آنلاین: فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی پس از شناسایی دقیق مزاحمان نوامیس مردم، به دستگیری آنان اقدام می‌کند.

سردار احمدر ضا رادان که در دیدار از خبرگزاری فارس سخن می‌گفت: افزود: ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی دقیق از مزاحمان نوامیس مردم در خیابان‌ها و پس از عکاسی و فیلمبرداری از آنان، در اقدامی ضربتی به جمع‌آوری آنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی ثابت قدم است و اجرای مستمر این طرح را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با مؤثر خواندن اجرای طرح امنیت اجتماعی یادآور شد: نابهنجاری‌های اجتماعی موجبات نارضایتی تعداد بی‌شماری از خانواده‌ها را فراهم کرده و بخش اعظمی از تماس‌های مردم با پلیس درخواست برخورد با مظاهر علنی فساد بوده است.

سردار رادان افزود: نیروی انتظامی تا پایان هفته گذشته در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی به 16‌ هزار نفر زن و 500 مرد دارای پوشش نامناسب تذکر داده است.

فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ افزود: از ابتدای آغاز طرح امنیت اجتماعی تاکنون 30 نفر از زنان دارای پوشش نامناسب به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند و 700 زن و 77 مرد نیز پس از انتقال به مقر پلیس با اخذ تعهد، آزاد شده‌اند‌.

سردا‌ر رادان یادآور شد: در ملاقات‌هایی که با مسئولان صنف پوشاک داشته‌ایم، به آنان تذکرات لازم درباره تولید و عرضه پوشاک مناسب را داده‌ایم و نیروی انتظامی با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 20668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز